Ocean(TheMermaidBarbieDoll2012)

OCEAN




The Mermaid Barbie Doll 2012
Mermaid Face
Fantasy - More Fantasy Dolls
Gold Label



Dnes bych Vám ráda představila panenku, která je, troufám si říct, vrcholem mé sbírky Barbie. Vždycky jsem si myslela, že ji nemůžu nikdy získat, ale díky mým úžasným rodičům ji opravdu mám. Dostala jsem ji jako dárek k letošním narozeninám a moc našim za ni děkuju. Je to opravdu luxusní kousek a protože v době, kdy jsem se ji rozhodla nafotit, byla stále "přikována" ke krabici (a i nyní stále je), fotky nejsou příliš kvalitní, i když jsem fotila převážně venku na slunci. Zatím jsem se neodvážila k jejímu vysvobození, stále je takto vystavená a dělá nám společnost v obýváku. Získala jsem k ní od záčátku velmi zvláštní vztah, považuju ji za takový svůj talisman, vždy když je mi ouvej, vzpomenu si na ni a jdu se na Ocean podívat.


Má nádhernou malbu, krásné fialkovo růžové líčení, kterému dominují pravé řasy a velmi jemně do růžova zbarvené rty. Když jsem ji kdysi viděla poprvé, myslela jsem, že jde o tvář Louboutin, ale mé oblíbené stránky mmbarbies.wikifoundry.com mě vyvedly z omylu. Jedná se o tvář Mermaid a typ těla je Pivotal. Zatím se neměla chudinka možnost rozpohybovat, ale určitě se jednou odhodlám a pak nebude muset sedět jen na útesu. Mrkající
Vlasy má nádherně dlouhé, promelírované a šíleně zlakované, takžě věřím, že i po vysvobození z krabice jí budou držet stále tento tvar "na stranu". Moc se mi líbí i její náušnice, jsou decentní a jemné jako panenka sama.


Vršek jejího mořského oblečku je spojený s ocasem, průhledná tělová látka pak pošitá drobnými lesklými kamínky...


... průhledná látka je pak na ocasu pošita stříbrnomodrými flitry, ve výšce kolen je pak našita ploutev skládající se ze 4 dílů, na každé straně po dvou, každé jiné barvy...




Hezký květnový čas! Usmívající se

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Porcelánové panenky

Caroline(BarbieBasics08RedCollection)

Vanny(GreenLanternCarolFerrisBarbieDoll)