Vanny(GreenLanternCarolFerrisBarbieDoll)

Vanny



Green Lantern Carol Ferris Barbie Doll
Pop Culture - More Pop Culture Dolls
Black Label
Louboutin/Glimmer



Dnes tu mám prvního nováčka, a rovnou vánočního. Tahle vysněná krasavice na mě čekala pod stromečkem u mých rodičů, kterým za ni moc děkuju. Stejně tak děkuju Míše, že ježiškovi umožnila, aby mi ji nadělil. Její Vanessa teď tedy bydlí u nás a říkáme jí Vanny. Je to překrásná Louboutinka, specifická svou pihou na tváři. Jsem moc ráda, že rozšířila řadu holek s touhle tváří, protože jsem na ně zatížená. Míša mi ji poslala i s doplňky a oblečením (ne původním, což mi ale absolutně nevadí), jako vánoční dárek měla oblečeny tyto šaty od Haničky - Typči, v těch jsem ji taky fotila. Tyto fotky budou asi jediné na sněhu, vznikly minulý týden a během dvou dnů byl sníh fuč.
Takže zimní Vanny...

Míša ji poslala do světa v nádherných náušnicích...



Na Louboutinku má extrémně něžný výraz...







Hezký den! Usmívající se

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Porcelánové panenky

Carla(Generations of Dreams)

Sběratelské realistické panenky