Caroline(BarbieBasics08RedCollection)

Caroline




Barbie Basics No. 08 - Collection Red
Black Label
Mbili Face



Sama koukám, kolikátý že to už článek v tomto měsíci uvěřejňuji Smějící seSmějící se, ale protože jsme s dětmi kvůli nemoci zavření doma, snažím se tento čas využít k dohánění restů z minulého roku - nafocení dosud nepředstavených panenek, a to jak těch, které jsem si sama pořídila, tak těch, které byly vánočním dárkem. A tady je jeden z nich - Caroline, kterou donesl ježíšek Nikky. Díky Verunce jsem si mohla vyškrtnout další "red" položku z mého wishlistu, jelikož kromě této Mbili mi Verunka už dřív sehnala i Laru z této kolekce. Caroline byla pro mě překvapením, nevěděla jsem, co se v balíčku, který Veru poslala, skrývá a poctivě jsem ten dlouhý čas, tuším od října, vydržela až do 24. prosince.
Caroline je nádherná a je opravdu náhoda, že se jmenuje stejně jako ta Verunčina. Malba je překrásná,zvlášť líčení očí, a účes fascinující (vždycky si říkám, že tu měl Mattel ještě vlasovou fantaziiUsmívající se, ale možná se to s novou Look Mbili vrací Mrkající). Šaty jsou krásné, moc hezky řešené, prostě z panenky jsem nadšená úplně z celé.
Tak a tady jsou fotky. Odbíhala jsem na zahrádku, kdykoliv se ukázalo slunce, bohužel sníh už je téměř fuč.










Hezký večer! Usmívající se

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Porcelánové panenky

Sběratelské realistické panenky

Carla(Generations of Dreams)