Colin(HGGaleDoll)

Colin





The Hunger Games: Mockingjay-Part 2 Gale Doll
Pop Culture
Gale Face
Black Label


Hned jak jsem viděla tohoto fešáka na promu, bylo mi jasné, že ho musím mít. Usmívající se Poprosila jsem tedy Míšu o jeho sehnání a aby mu na cestě nebylo smutno, přibrala jsem k němu rovnou i druhého HG kluka. Takže někdy příště se tu objeví i Peeta. Gale je naprosto fantastický, jeho obličej mě dostal na první pohled, hlavně se mi líbí obočí a oči, účes je taky fajn, překvapilo mě, že nepřišel nonplusultra zlakovaný jako zatím všichni jeho kolegové. Už jste ho mohli detailně vidět u Ľuba.
Takže vnější popis jeho samotného nechám stranou a přejdu rovnou k fotkám. Využila jsem nenadálé a u nás vzácné sněhové nadílky a vyrazili jsme s překřtěným Galem - Colinem ven.








Příště se tu chlapec objeví i se svou slečnou, snad se Vám nový pár v mé Barbie partě bude líbit.Usmívající se
Hezký večer!Usmívající se

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Porcelánové panenky

Carla(Generations of Dreams)

Sběratelské realistické panenky