Faye(Generation of DreamsBarbieDoll)

FAYE



Generation of Dreams Barbie Doll
Special Occasion - Anniversary Dolls
Lara Face
Pink Label


Dnes tu mám další čokoládovou Laru. Když jsem prvně viděla obě Lary Generation of Dreams, chtěla jsem nejprve tuto. Dlouho jsem ovšem váhala (jak je ostatně mým zvykem) a panenku mi prodali, jak jinak. Nijak dál jsem po ní nepátrala, časem mě však zaujal její protějšek - blondýnka. Tu jsem nakonec dostala jako vánoční dárek předloni. Ale nějak mě to stále hlodalo a když se naskytla příležitost, pořídila jsem si letos před Vánoci i tuto, jako novou, kompletní. Vždy se mi na ní líbilo její výrazné fialové líčení, trochu mě odrazovala barva rtů, která mě k ní nějak neladila a hlavně na fotkách vypadala divně, takže jsem se trochu bála, jak bude panenka vypadat ve skutečnosti. Fotky opravdu hodně zkreslují, naživo ta růžová není až tak markantní. Faye jsem fotila naněkolikrát, a stejně jako blondýnce Carle jsem jí nakonec rozpustila vlasy. Moc se těším, až je vyfotím obě pohromadě.
Představuji Vám Faye.Usmívající se


A teď už civil...


Jméno se mi vždy líbílo, Faye Dunaway mám moc ráda a i když to není černoška, dostala ho tato panenka.







Hezké dny!Usmívající se

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Porcelánové panenky

Sběratelské realistické panenky

Carla(Generations of Dreams)