Carla(Generations of Dreams)


C A R L A



Generations of Dreams Barbie Doll
Special Occasion - Anniversary Dolls
Tvář: Lara
Pink Label



Ráda bych představila třetí z mých vánočních Barbie. Carla je zástupkyní mé nejoblíbenější tváře - Lara. Takže nemusím popisovat mé nadšení. :-) Darovala mi ji maminka mého muže. Tato panenka byla dlouho na mém seznamu přání, i když jsem prvně uvažovala o druhé verzi Generatios of Dreams - černošce. U té se mi hrozně líbilo mimo jiné to fialkové líčení očí. Nakonec mám blonďatou Laru, Carlu. Má dost výrazné líčení, ale právě ty její kočičí očka mě hned zaujala. Její originální oblečení je podle mého mírně kyčovité, ovšem chápu, že jde o panenku ke speciální příležitosti :-) Šaty se skládají z vyztužené sukně s kalhotkami + topu bez ramínek. Ten byl na třech místech přilepený k tělu, a to hodně, takže při převlékání Carly do civilu bylo trochu víc práce z odstraňováním lepidla, které bylo téměř po celém hrudníku. Jsem moc ráda, že rozšířila řadu mých Lar. :-)






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Porcelánové panenky

Sběratelské realistické panenky