Sběratelské realistické panenky



Velké realistické panenky

Sbírání těchto realistických panenek jsem se začala věnovat před 3 lety, kdy jsem chtěla rozšířit sbírku svých porcelánek a narazila u paní Lídy Nové na stránkách Nostalgie na její sbírku panenek. Od ní pochází má poslední sběratelská porcelánka Lisa, pak už jsem se zaobírala pouze realistickými panenkami vinylovými. První panenkou byla Sofie od návrhářky Lindy Rick, pak jsem si velmi oblíbila německou autorku Moniku Peter Leicht a všechny velké sběratelské panenky mám z její dílny.
Panenky jsou opravdu jako živé, bohužel ale také velmi finančně náročné a stejně tak potřebují hodně prostoru. Z těchto důvodů jsem jejich sbírání musela omezit a nakonec i ukončit. Ve své sbírce mám 8 panenek, a jelikož se nejedná o panenky na hraní, slouží jako krásná dekorace, zdobí náš domov. Jednou je předám své dceři.



LINDA RICK

SOFIE
(85 cm, hartvinyl, látka, certifikát)


MONIKA PETER LEICHT


Panenky jsou vyráběny v určitém počtu kusů - limitované kolekce, forma na výrobu panenky se po dokončení posledního kusu kolekce zničí, aby nemohla být použitá dále. Panenky jsou vyráběny většinou v počtu 350-500 ks. Každá panenka má vzadu na krku pod vlasy napsáno číslo shodující se s číslem na jejím cerfifikátu + podpis autorky.

SARA
  • sedící nekloubová panenka, nelze ji postavit
    (122 cm, hartvinyl, silikonvinyl, certifikát)
ALISSA
  • stojící nekloubová panenka
    (105 cm, hartvinyl, silikonvinyl, certifikát)


DANA
  • kloubová panenka - 11 kloubů, lze postavit i posadit
    (106 cm, hartvinyl, silikonvinyl, certifikát)

ELLA
  • nekloubová panenka sedící
    (110 cm, hartvinyl, silikonvinyl, certifikát)



LENA
  • nekloubová panenka stojící
    (114 cm, hartvinyl, silikonvinyl, certifikát)


CHARLOTTE
  • nekloubová panenka stojící
    (94 cm, hartvinyl, silikonvinyl, certifikát)

PIPPINA
  • kloubová panenka, 11 kloubů, lze posadit i postavit
    (117 cm, hartvinyl, silikonvinyl, certifikát)

... a pár společných fotek...

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Porcelánové panenky

Carla(Generations of Dreams)